krzynol, avr-gcc (rulez!)
Polar Fis Advanced - ktoś zakładał to cudo?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez majonezzwokan, muszę najpierw dopracować soft. Jeszcze do tego muszę zaprojektować płytkę drukowaną, bo prototyp jest zrobiony na takim gotowcu, który ciężko upchać. Całe ustrojstwo pakuje się do oryginalnego panela od klimy. Dodatkowo nie mam trochę pomysłu na podgrzewane fotele, bo one są sterowane analogowo. Dałoby się to jakoś ogarnąć, ale trzeba pamiętać, że nowy panel ma tylko trójstopniową regulację foteli, stary ma tego więcej. Zacznę więc od zrobienia płytki i wtedy się zobaczy
Płytka tak czy inaczej się do czegoś przyda.
Ale jakbyś był gotowy i chętny to bym się zapisałOctavia II RS TDI 200/441
"Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wokanNiestety przy panelu od FL są podobno problemy ze sterowaniem klapami nawiewów.
Komentarz
-
-
Mam jedno marzenie związane z wyświetlaną wartością na moim maxi-dot i chciałbym dojść do tego możliwie małym kosztem, ponieważ dla tego jednego nie uśmiecha mi się kupowanie polar-fisa za 800zł... Może ktoś coś wie? Jakoś mi pomoże?
Oto co chciałbym uzyskać ...
jednym słowem prędkość Jakoś nie uśmiecha mi się ciągłe patrzenie na spalanie czas radio albo inne nudne parametry:PProjekty architektoniczne / wnętrz
Wizualizacje architektoniczne
Grafika 3D
Rysunek architektoniczny na zamówienie
Komentarz
-
-
Uehehehehe :lol: A jak to tam jest? Da sie ustawić, żeby ta prędkość wypełniała cały maxi dot dużą czcionką? Czy musi iść w parze z innymi parametrami?
(mam takie spaczenie, ze lubie jak coś ladnie się komponuje)Projekty architektoniczne / wnętrz
Wizualizacje architektoniczne
Grafika 3D
Rysunek architektoniczny na zamówienie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mssfilmstudiokupowanie polar-fisa za 800zł...
tyle jest 249,00 € na http://www.polarteam.net/en/home/65-...-advanced.html
Komentarz
-
-
Panowie majstry, po przeczytaniu wątku (dzięki pomysłowi Naxusa) zakupiłem Polara w wersji Adv.
Wmontowałem w auto (wg załączonej instrukcji) i ..... NIC.
Czy mogę liczyć na kilka wskazówek co i jak sprawdzić by zadziałało :-)
Auto:
BJB z zegarami MAxiDot w wersji 842D (auto 2005 - zegary z 2006 - dzięki spacewalker 8)
brak kierownicy z multifunkcjami
radio kenwood 520vbt (http://www.kenwood-electronics.co.uk...20VBT/details/)
Polar:
- wgrany najnowszy soft (4.3) WZ3
montaż wg instrukcji:
-odpięty aku
- wpięte "w szereg" urządzenie z Gatway'em w wersji [...] 530E.
- podpięty aku
- przełączony zapłon na ON,
- na manetce od wycieraczek klikam na OK,
na MaxiDot'ie :
MFD
Setup
nic nie daje czekanie, zamykanie, wygaszenia panelu etc
co więcej auto nie widziało nigdy dobrze radia (kanał 56), ale jak wyłączę ten kanał z obsługi CAN to przestaje pokazywać obraz ze wstecznego na radiu. Za to CAN nie wywala błędu że nie potrafił się skomunikować z Radiem.
Jeśli nie wyłączę obsługi radia w CAN to bezpośrednio po podłączeniu aku mogę włączyć radio, natomaist jak mu dam chwilę to radio nie reaguje na włączanie (tak jak by sprzęgało się z Polarem).
Kolejny błędy CAN poniżej:
Adres 19: CAN Gateway
Numer seryjny sterownika: 1K0 907 530 E
Komponent i/lub wersja: Gateway H11 0110
Kodowanie: 3D3F0780072302
Kod serwisu: WSC 01342
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01314 - Komputer sterujący silnikiem
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 173
01303 - Urządzenie nadawczo-odbiorcze telefonu (P36)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 17
Wew.licznik błędów: 133
01044 - Nieprawidłowo zakodowany sterownik
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 4
Wew.licznik błędów: 133
01305 - Magistrala danych inforozrywki (Infotainment)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 133
Po dodaniu Polara w CAN samoczynnie uaktywnił się kanał 77 - obsługa telefonu. Niestety próba wejścia do tego "sterownika" jest nie możliwa - nie widzi takiego sterownika. (zachowuje się jak radio - niby jest zakodowane, ale nie działa).
Dzięki za wskazówki, bo liczę na wskazanie na desce w stylu ciśnienia oleju i jego temperatury :-)Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adalbertPo dodaniu Polara w CAN samoczynnie uaktywnił się kanał 77 - obsługa telefonu. Niestety próba wejścia do tego "sterownika" jest nie możliwa - nie widzi takiego sterownika. (zachowuje się jak radio - niby jest zakodowane, ale nie działa).
tylko tak się zastanawiam, że polar zgłasza się jako inny sterownik nie moduł telefonu?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
adalbert Znaczy masz zegary z przed FL? Wgraj jeszcze raz soft z paczki z czerwonymi zegarami i wtedy zobacz. W przed FL Polar powinien sie zgłosić jako Telemetris a w po FL jako Telefon. Podejrzewam, że masz zły soft. Choć mnie martwi błąd magistrali danych rozrywki, tak się objawia pad Polara.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marbabkrzynol, u mnie Polar zglasza sie jako 75: Telematics. Kolo pewnie nie ma bluetootha stad weszlo mu na 77.
adalbert, sprawdz na poczatek soft, bo powinienes miec RZ2. Masz zegary przed FL.
No dobrze, ale czy wam "odpowiada" sterownik np na tym 75 i możecie go "od VCDS'a grzebnąć" ?
[ Dodano: Wto 22 Kwi, 14 16:23 ]
Zamieszczone przez greg44adalbert Znaczy masz zegary z przed FL? Wgraj jeszcze raz soft z paczki z czerwonymi zegarami i wtedy zobacz. W przed FL Polar powinien sie zgłosić jako Telemetris a w po FL jako Telefon. Podejrzewam, że masz zły soft. Choć mnie martwi błąd magistrali danych rozrywki, tak się objawia pad Polara.Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adalbertNo dobrze, ale czy wam "odpowiada" sterownik np na tym 75 i możecie go "od VCDS'a grzebnąć" ?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
[..]działa - dzięki wielkie za wskazówki
Fakt, że białe oznacza czerwone było dla mnie zaskoczeniem. ops:
Aktualizacja (przy tak jak moim złym sofcie) dopiero po odłączeniu aku (tak jak ktoś pisał chciałem być sprytny i zostawiłem USB pod bezpiecznikami) bo soft do aktualizacji nic nie widział i troszkę miałem ciepło jak mi Polar nic nie gadał.
Ale już jest, działa jako czerwony choć biały i ma troszkę funkcji.
:!:
Choć nie odkryłem jeszcze jak bez znaczków ó/ł/ś/ć/ą odcyfrować który ze skrótów w "niby PL" oznacza CIŚNIENIE OLEJU :?:
:?:
No i jeszcze jedna zmiana: włączyłem w CAN obsługę 75 i 77 kanału - telematics i telefon :szeroki_usmiech - może to to pomogło też.
Mała aktualizacjaL
po nocnym postoju, Polar znów zawiesił Radio i siebie. Po odłączeniu aku pomogło i działają obydwa.
Macie jakiś pomysł mistrzowie?Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg44A co się z radiem dzieje? Bezpiecznik od radia jest pod maską, a nie w skrzynce w desce. Polar niestety nie zawsze działa prawidłowo ze wszystkimi podzespołami, dlatego o takich nieprawidłowościach informuje się producentów urządzenia a oni w następnych aktualizacjach poprawiają.
Jak odłączę aku, oba wracają do żywych :idea:
greg44 I tak zrobię :-)
[ Dodano: Sro 07 Maj, 14 00:01 ]
No i po krótkich obserwacjach jest tak:
- mój GATEWAY z końcówką 1K0907530E nie radzi sobie z radiem z navi oraz jak sądzę polarfis+ advenced
- akumulator wyładował w 3 dni, i po trzeciej próbie poszukałem w sieci
na stronach podobnego klubu znalazłem tekst, że przy radiu typu navi wymagany jest "can" w wersji minimum 530L, co spowoduje uspokojenie się poboru prądu i właściwym określaniem sygnałów z telematyki, navi etc.
No i tu mam pytanie:
- jak mam teraz 1K0907530E to jaki numer mogę włożyć w auto by dogadało się z resztą?
Czy kolejne numery wersji Getway'a są z dłuższym kodowaniem, i czy to dłuższe kodowanie będzie dla reszty sprzętu rozpoznawalne?
A co do Polarisa - jak się nie zwiesi czasem, to wyświetla co chcę. no prawie - nie wiem jak odnaleźć ciśnienie oleju. Są dawki regulacyjne pompowtrysków, jest kąt wyprzedzenia, jest napięcie ładowania, ale ciśnienia nie mogę namierzyć :-)Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
Komentarz